Marketingmogelijkheden

Met WiFi for Horeca heeft u de ideale mogelijkheid in huis om uw klantenrelatie te versterken en uit te bouwen.

  • Om te beginnen kunt u er voor kiezen dat de openingspagina, die verschijnt bij het inloggen door uw gasten, is vormgegeven in uw eigen huisstijl of met uw eigen logo. U kunt daarvoor eenvoudig zelf de benodigde data uploaden.
  • Omdat uw gasten gebruik maken van uw WiFi-systeem hebben zij u de beschikking gegeven over de link naar hun Facebook- of Twitteraccount, dan wel over hun e-mailadres of andere social media verbintenis . Daarmee kunt u gemakkelijk uw gasten op de hoogte houden van aanbiedingen of evenementen. Een gerichter en goedkoper middel dan dit om klanten te bereiken is niet denkbaar.
  • Indien u dat zo heeft ingesteld, wordt bij elke ‘like’-klik op Facebook van een bezoeker (of bij elke ‘volger’-klik van Twitter) aan de vrienden of volgers van uw bezoeker gemeld dat deze zich in uw etablissement bevindt. Zo bereikt u gratis een grote potentiële doelgroep.
  • Gasten die internet gebruiken zullen tijdens hun aanwezigheid de gezellige sfeer in uw etablissement in woord en beeld ‘delen’ met hun vrienden. Daarmee wordt de heersende stemming aan vele anderen kenbaar gemaakt.